söndag 29 september 2013

Wihooo här flyger vi!

Tentan inlämnad! Måste firas. Vad göra? På med selen och köra!

Senaste passen som jag sprungit med Ior har jag haft honom vid sidan om mig istället för draghjälpsposition, och istället låtit dragpassen gå med cykeln där det är Ior som begränsar tempot, snarare än min kondis. Det har gett resultat! Knäpprick kutar numera ut i sträckt lina och har skitkul hela vägen även när vi springer, han matar på för att vi ska hålla högre tempo vilket är stor skillnad mot i våras. Härligt!

Och nu är det dessutom avgjort att husse avbryter sitt utbytesår och kommer hem. Så kan det bli om man trivs sämre än man tänkt sig... för oss är det inget annat än skitkul, vi kan börja med budföringen igen, och antagligen lite spår också eftersom Ior tar husses spår men inte mina. Ja, och så blev ju han helt såld på att springa med Ior, han också. Peppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar