fredag 27 september 2013

Inspiration

Sprang oväntat på en go mänska som gav mängder med tips på hur jag kan komma igång med personspårandet, blev riktigt sugen! Tyvärr måste jag pressa mig genom en hemtenta innan jag kan att lägga tid på att gå samma ställe två gånger... råkade visst missa att läsa hälften av kurslitteraturen så har slitit en del senaste dagarna, är i alla fall halvvägs i skrivandet nu. Inte en chans att jag skulle klarat den om jag inte haft helgen också. Planen är att lördagen ska resultera i ett "färdigt" utkast som jag tweakar på söndagen, och sedan lämnar in. Och då kan jag börja spåra på söndagen! 

Ja, och hundvakt har kört ihop sig igen. Får se hur jag löser måndagen, nästa vecka blir andra behandlingen för noskvalstrena och sen ska vi vara kvitt det också, men denna veckan kan han ju inte vara hos någon i kretsen pga isoleringen... så får väl missa plugg då. Har jag tur kanske jag kan sätta upp lite skypemöten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar