söndag 19 oktober 2014

Nu händer det grejer!

Igår lade jag och Tippex ett spår åt Ior. Han gick kollade av bådas spår, jobbade skitfint! Sen kom Ida med sina hundar, Islay den lilla bulldozern lekte superfint och snällt med Tippex <3

Och idag sen! Första riktiga skogspromenaden på två veckor. Ior var i himmelriket! Och Tippex hade så kul att han glömde pipa. Han fick komma upp i väskan ändå, när han började röra sig segt och inte verkade hänga med riktigt i var vi andra var någonstans. Sen sov han där medan jag och Ior gick en timme till.

Känner att jag måste ladda kameran så jag kan ta bättre bilder än vad det blir med min taskiga mobil.

Och headern är uppdaterad också, så att även lille T får vara med på bild. Syrrans snälle sambo knäppte ett par bilder när jag hälsade på i hemtrakterna, och mina bortskämda hundar visade hur enkelt det är att tigga från kökssoffan ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar