tisdag 4 mars 2014

Annat kul från helgen

Tränade någon minut ute på en gräsplan. Ior var heltaggad! Till och med lite för mycket, han trängde och gick på snedden långt fram. Jag fattade inget, vi hade ju bara torrisar? Nog för att det var länge sedan, och visst går jag långsammare med ortos, men inte så himla mycket.

När han hoppade mot jackfickan fattade jag till slut.

Min lilla åsna trodde, självklart, att kopplet som stack upp ur fickan var en leksak! Vilket dels är ganska dumt, för tvivlar på att det kopplet mår bra av att kampas med, och dels ställde till positionen en hel del - han gick ju på vänster sida och siktade på högerfickan.

Nästa helg får han komma hem i alla fall. Jag har gått från Humanisten till Brunnsparken två dagar i rad, så visst tusan ska jag orka med några hundrastningar. Kommer antagligen inte kunna hålla mig ifrån att mer heller, trots att husse lovat att ta ansvar för Iors motion tills foten funkar igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar