onsdag 2 april 2014

Favorit i repris

Idag har Ior fått gå lös utmed vattnet (vilt- och folktomt), tjuvat på inkallningsträning men samtidigt gjort så snygga ingångar att jag får lite panik över att inte kunna belöna, och duschats. Tänkte säga att dagen inte ens är halvvägs, men det är inte sant - bara jag som har dålig koll på att det är sommartid och ljust ute.

Men det är ju inga nyheter, direkt.

Nytt är däremot att min systers galenpanna till unghane har röntgats idag! Nu håller vi tummarna för att han har hela fina leder, så att hon kan få susa fram på kickbike hon också. Tills dess tänkte jag påminna om hur dåsig Ior var efter röntgen.



Kan ju tillägga att jag spenderade ett par minuter med att få honom att lägga sig ner och sova, men det ville han inte. Det är alltså inte tal om att jag är elak och filmar istället för att hjälpa min stackars hund. När han är så tjurig att han inte tar emot hjälpen, då får han skylla sig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar