fredag 4 april 2014

Allt är roligt på en och samma gång

Mitt stora problem är ju att lyckas fokusera på en sak tillräckligt länge för att faktiskt bli bra på det. Igår jobbade vi lite med apporten igen, han höll inte längre än passet innan men grep tag varje gång, mycket mera säker på vad han ska göra så det är ändå en förbättring. Dessutom repeterade vi lite heelworkpositioner, och jag återupptäckte hur kul det är! Så skit i spår, jag och Ior ska dansa. Testade att använda mina handtecken bakom ryggen också och vips, så satt två positioner till. Bara ett program som fattas, i första klassen är 3-5 positioner lagom och vi har 6 som fungerar med handtecken. Uthålligheten har han ju!

Problemet nu är att jag inte någon aning om vilka signaler jag ska använda för de olika signalerna. Om jag inte kommer fram till något logiskt system blir det väl "tomat", "sillburk" och liknande dumheter :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar