måndag 26 augusti 2013

Lyckan

Fixade minneskortläsare idag, nästan exakt ett år efter att usb-porten på min kamera stämplade ut för gott. Vad har detta att göra med Ior? Jo, han har självklart fått posera för lite bilder, och på köpet lärt sig att man får mjukost när det slutar klicka i kameran. Win-win situation, om något.

Nu var det lite mörkt när vi gick ut, så jag har lite för hög ISO för att det ska bli riktigt snyggt. Min kamera - vi kallar henne Sonja det är en sony och jag har dålig fantasi, okej? tycker jag - är en julklapp från 2008, och det var en helt okej kamera att börja med då. Jag har dock inte fortsatt så långt pga periodiskt intresse, och segt autofokus och inte använt den på ett år yada yada nu vet ni varför jag tycker att bilderna kan vara mer fantastiska (och varför alla bilder i rörelse är raderade istället för publicerade här).

rumpa 1

Så jävla söt!

Ibland måste man rulla sig också. Eller åtminstone kan man tro det, och sen ändra sig.

Sniff sniff

rumpa 2
HEJ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar