söndag 17 augusti 2014

En liten Tippex

Numera hänger jag mer eller mindre konstant på Facebook, för att inte missa när det dyker upp nya valpbilder på underverken! Eftersom de två valpar som redan bokats har fått namnen Trubbel och Trazzel, bläddrade jag till T i min namnlista. Tippex! Eller Tipp-X eller hur det nu ska vara. Jag bryr mig inte så mycket. Det passar både för att jag varit så fruktansvärt velig om vilken ras nästa lilla stjärna ska bli (pudel, jaktlabbe, vorsteh, dobbis, och nu staffe), och för att jag vill ha en bråttomhund som ändå sätter allt - tippex använder vi ju för att rätta till slarv.

Ior kommer antagligen tycka valpen är superäcklig första veckan, men jag misstänker att en lillebror kommer ha det väldigt bra med åsnan som mentor :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar