torsdag 3 juli 2014

Ior hos hundvakt

Medan jag jobbat har Ior varit hos Tildas hundcenter, som drivs av en gammal klasskompis till mig. Ior är nöjd och glad, har hundsällskap om dagarna och vad jag får höra så sköter han sig bra! Hon går promenader med honom både tillsammans med sin höglöpstik och sin hanhund, och det har fungerat fint. Torsdagar är min lediga dag, så nu ligger vi båda i soffan och återhämtar oss och jag passar på att blogga.

Det enda Ior är missnöjd med är antagligen tiden. Jag måste lämna honom kl 7 på morgonen vilket absolut inte är acceptabelt i hans värld.

Utöver att han fungerar superbra där, så är det en stor bonus att det bara är fem kilometer dit. Perfekt cykelavstånd! Ior är som vanligt heltrygg med att springa bredvid cykeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar