tisdag 7 augusti 2012

Sommarledigt

Ja, det kan man väl kalla det som varit, även om jag mest inte orkat pga jobbat som en tok. Nu har jag bytt bort mina sista dagar istället, för

  • (om)tentaplugg
  • slutet på säsong är seeeeeeeeegt 
  • JAG HAR BLIVIT MED HUND U GUYS HE'S AWESOME
En dalmatinerpojke på ett år som tar mina mjukisbyxor och lägger sig på när han vill påstå sig övergiven, leverfärgade med de ljusaste ögonen jag någonsin sett på en hund, + leker som en katt med sin goseråtta. Namn: Boris i stamtavla, Junior från förra familjen, kallas här bl.a katten, spöket (farmors påfund, pga teckningen i ansiktet) eller kräket (min underbara syster). Bakgrund: lite bortskämd familjehund som inte fick den tid de tycker han förtjänar. Så eh, uppdateringstakten kanske inte kommer vara sprudlande i fortsättningen heller: jag vill ju fokusera på plugg och hund istället för tusen olika saker OCH NU ÄR JAG DÄR! Otroligt häftig känsla att faktiskt kunna förändra sitt liv till det man vill. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar