torsdag 10 oktober 2013

Lite velig

Jag filmade i stort sett hela kickbikepasset i måndags. Jättefint, tänkte jag, bara att klippa till lite gobitar och lägga upp!

Problem 1: jag försökte förstå mig på Movie Maker, som jag använde för något år sen ungefär, och det gick inte så bra.

Problem 2: när jag kollade på filmen blev jag väldigt medveten om hur arg jag låter. Bra att jag fick märka det, men synd att det ser ut så. Jag kommer jobba stenhårt på att vända min attityd från och med nu, det är ju löjligt att låta arg när det är i dragsammanhang som Ior lyssnar bäst. Får se om jag lyckas hitta fina klipp utan svordomar, lägger ett ljudspår över eller blottar mina sämre sidor. Oavsett vilket det blir så kan processen ta ett tag ;)

Själva passet var löjligt roligt, vi körde runt större delen av Änggårdsbergen. Men nästa gång kör vi åt andra hållet, fick gå nerför på flera ställen eftersom det var för stenigt, men hade jättefina vägar i uppförsbackarna, där jag ändå fick hoppa av och springa för att Ior var trött. De gånger vi hade tillräckligt bra nedåtbackar för mina nybörjarskillz var i alla fall skitroliga! Ior sprang som en idiot och jag blev nästan religiös för en stund, i kombinationen av WOHOOOOO och gaaah jag kommer volta, när som helst nu! Åtminstone tills jag fick svettas i uppförsbackarna, då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar