söndag 29 januari 2012

whoozagoodoggii

Jag måste verkligen sluta kolla på hundannonser när jag har riktiga saker attt göra, saker som är aktuella till imorgon istället för om över ett halvår och saker som inteallsärlikasöta

Äh. Jag har redan avhandlat hela (nåja, nästan) historien om hur Kajsaräddförallt numera typ dör av en specifik typ av sällskapssjuka: folk duger inte, jag vill ha djur! Har ju även varit en s.k HästTjej eller åtminstone försökt men ärligt talat, studentbudgeten är inte förtjust i sådana äventyr. Därav: hund!

Samtidigt vill jag ha jobb i sommar om det över huvud taget ska vara aktuellt. Jo, det där med pengen. Dessutom måste jag nästan bestämma mig för att inte resa iväg på äventyr, och det känns väldigt dumt eftersom det egentligen är nu som jag har grymt mycket frihet till  äh, ja, sånt där (sa någon London? Början på april? BINGO!).

Att drömma på lite blocket har å andra sidan aldrig skadat någon. I augusti däremot kanske någon behöver ingripa och stoppa mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar