onsdag 13 november 2013

Det bidde bara en bild

Jag försökte filma ett par inkallningar imorse, för att kunna granska mig själv och inte bara det jag ser av Ior. Tyvärr var inte min setup av mobil lutad mpt hundsele så stabil dom jag ville, utan den blåste omkull hela tiden... alltså, ingen film. Det lilla som finns är inget nytt heller, jag agerar lite fladdrigt och otydligt. Funkar ganska dåligt med Ior, och lär inte vara bättre när jag ska på praktik på högstadiet om ett par veckor, så skärpning för mig är dagens slutsats.

Det blev ett pass canicross också, och jag återupptäckte hur inihelvetes jobbigt det är att springa med Ior, jämfört med att bara behöva ha koll på de egna benen... vi kom upp i 20 kmph i snabba backen i alla fall, även om resten gick segt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar