torsdag 18 oktober 2012

Äventyr!

Jupp, jag och Ior ska till Skövde och hälsa på familjen (och bästaste hundkompisen). Planerat att gå på en såndär hundpromenad med massor av folk ikväll, fredag träffa potentiell arbetsgivare ÅHHELVETE packa diverse såna papper kan ju vara bra också och på lördag blir det förhoppningsvis en tur till konsthallen och Seriestorm! Förhoppningsvis lyckas jag få mig själv att läsa kurslitteratur också, beställde det mesta i morse men det första är pdf:er och kapitel ur antologi vi hade förra kursen. Ja, och 50 sidor ur en annan bok som jag får lösa på nåt sätt, men är rätt osugen på att köpa när det bara är 3 kapitel.

Varit duktig och bokat hundplats den här gången, plus att jag slipper byta i Falköping. Sjukt skönt att slippa, är rätt bökigt att byta med stor hund och dito väska. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar