onsdag 11 december 2013

Kvällsträning!

Har lyckats dra ut en yttepytteyta som jag och Ior kan trampa runt på. Först blev det sitt/ligg/stå på enbart röstkommando, alla tre verkar sitta! Däremot flyter rumpen hans utåt ibland, inte mycket och långt ifrån de 45 grader som rallylydnaden tillåter, men det är ju inte snyggt för det.

Sen blev det svängar. Då kom jag ihåg att jag kan filma! Utöver vänster och högerposition så blev det framförpositionerna i htm, 2 och 6. Börjar bli lite sugen på att knåpa ihop ett program, men vi får väl se om jag finner tid och ork till mer än att bara fantisera.

 

Husse ligger i sängen bredvid, och jag blir så fånglad över att "fot" och "sidan" faktiskt verkar funka hyfsat att jag kommenterade det... Guuuuuuud vad obehagligt det är att höra sin egna röst! Men klippte inte bort för misstänker att andra inte lider lika mycket av det som jag själv. Sen ser jag ju att jag använder handsignaler även där jag tyckte att det funkade på bara röstssignal. Tycker ändå det är skillnad på ett litet vift, och att lura runt honom och visa med handen framför nosen.

Allt som allt, nöjd! Det har trots allt varit uppehåll från den vanliga träningen när jag haft praktik, så lite slarv är inget konstigt. Är bara skitnöjd med att han är glad och tycker det är roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar